Czy meble prezentowane na stronie Artitalia to cała wasza oferta ?

Nie, prezentowane meble w katalogu to tylko część z szerokiej oferty jaką mamy do zaoferowania. Podczas bezpośredniego kontaktu z klientem precyzujemy jakimi meblami zainteresowany jest nasz klient i przedstawiamy dodatkową ofertę do wyboru z pozostałego naszego asortymentu. 

Czy meble dostarczamy tylko na terenie Polski ?

Nie, możemy dostarczyć meble do dowolnego kraju. Wszystko podlega ustaleniu, szczególnie koszty transportu. Należy brać takżę pod uwagę sprawę montażu mebli którą nasi klienci czasem nam powieżają. Szczególnie ma to miejsce i znaczenie przy dostawie większych zestawów mebli do kuchni, jadalni czy salonu. Jednym słowem, wszystko podlega indywidualnym ustaleniom z klientem.

Jaki jest czas produkcji, realizacji mojego zamówienia ?

Ze względu na to że wszystkie produkty z naszej oferty są wytwarzane na zamówienie, w zależności od asortymentu czas produkcji wynosi od 3 do 12 tygodni. Każdorazowo podczas rozmowy z klientem na temat danego produktu podajemy aktualny czas realizacji zamówienia, liczony od daty zapłaty za produkt. Do podanego czasu doliczamy zazwyczaj jeden tydzień na dostawę mebli z fabryki do klienta.

Zdjęcia produktów na stronie są małe, czy mogę dostać większe ?

Tak!, prosimy o kontakt mejlowy i oczywiście zdjęcia prześlemy w większej rozdzielczości przez e-mail lub przez np. dropbox

Czy wszystkie meble są oryginalne z Włoch ?

Tak, choć są małe wyjątki wynikające z materiału z których dany mebel jest wytwarzany. Na przykład technorattan nie jest materiałem pierwotnie pochodzącym z Włoch, tak samo jak drzewo tekowe czy inne gatunki drewna, inne materiały. Prawie wszyscy nasi producenci to małe rodzinne manufaktury będące na rynku kilkadziesiąt lub dużo więcej lat. Wytwarzają większość elementów ręcznie, samodzielnie lub korzystając z firm współpracującyh. Wszystko jest tworzone na podstawie włoskiej myśłi projektowej, która jak wiemy nadaje trendy ogólnoświatowe. 

Kiedy dokonuję płatności i w jakiej wysokości ?

W przypadku gdy termin dostawy mebli do klienta wynosi do 4 tygodni prosimy o płatność w wysokości wartości faktury proforma. W przypadku dłuższych terminów realizacji zamówienia płatność zaliczkowa wynosi 70%. Pozostałą kwotę prosimy uregulować na tydzień przed dostawą mebli.

Czy współpracujecie z projektantami wnętrz

Tak! Serdecznie zapraszamy do współpracy, słuzymy wsparciem w wyszukaniu odpowiedniej oferty dla Państwa klienta na dogonych warunkach.

Gdzie mogę zobaczyć meble ?

Jesteśmy bezpośrednim importerem mebli z Włoch. Dlatego możemy zaoferować najlepsze ceny. Wszystkie meble sprowadzamy bezpośrednio na zamówienie klienta i oferujemy pełną informację "bez wychodzenia z domu" na temat oferowanych produktów. Większość tych informacji jest wystarczająca dla naszych klientów do dokonania zakupu mebli pod swoje gusta lub aranżowane wnętrze pomieszczenia. Dla klientów wymagającyh więcej oferujemy usługę Vip Furniture Adviser. Więcej na ten temat znajdą Państwo tutaj: http://artitalia.pl/vip-furniture-adviser/

Jak upewnić się co do koloru drewna, lakieru ?

W przypadku wybarwienia drewna posiadamy próbki dla duższej części mebli lub możemy je ściągnąć na prośbę klienta. W przypadku elementów lakierowanych, kolor ustalamy na podstawie ogólnodostępnych próblików koloru RAl lub NCS

Dostałem proformę, jak długo jest aktualna cena ?

Po uzgodnieniu warunków zamówienia przesyłamy proformę / i umowę. Kwoty transakcji podane na proformie są obowiązujące przez 30 dni od daty jej wystawienia. Po tym terminie w zależności od sytuacji na rynku walutowym lub np. zmian cen na wybrane produkty, cena wybranych mebli ulegnie aktualizacji lub pozostanie na wybranym poziomie.

Jak upewnić się co do koloru tkaniny ?

Tak jak w przypadku wybarwień drewna dysponujemy próbkami tkanin lub na życzenie klienta ściągamy próbkę danej tkaniny.

Dlaczego na Waszej stronie nie ma referencji, zdjęć z realizacji ?

Odpowiedż jest bardzo prosta: nasi klienci cenią sobie anonimowość i w większości nie życzą sobie aby wstawiać zdjęcia z realizacji na stronie www.   

Czy meble dostanę złożone?

W zależności od produktu meble są dostarczane w paczkach do samodzielnego montażu lub już złożone. Kwestia montażu mebli u klienta podlega indywidualnym ustaleniom podczas realizacji danego zamówienia.

Jaki jest czas gwarancji na meble ?

Zgodnie z obowiązującymi przepisamy mówimy o rekojmi której okres jest liczony 24 miesiące od daty wydania towaru. Jest o tym mowa w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 

Dość dokładnie jest to omówione na stronach http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/

Jednym słowem jesteście Państwo prawnie zabezpieczeni przed wadami fizycznymi zakupionego towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku wystąpienia takowych, staramy się iść na rękę i ułatwić proces reklamacyjni klientowi jak tylko to jest możłiwe. 

Czy mogę dokupić uszkodzony z mojej winy element mebla ?

Znowu odpowiemy że generalnie tak. Wszystko jest robione na zamówienie i postaramy się pomóc by sprostać także w takich nietypowych sytuacjach.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt ?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami tak w terminie 14 dni bez podania powodu. Zgodnie z przepisami odnosi się to do produktów standardowych. W naszym przypadku meble produkowane są pod zamówienie klienta i wybraną specyfikację charakteryzującą się rozmiarem mebla, kolorystyką wybarwienia drewna, kolorystyką dodatkowych elementów zdobionych, rodzajem tkaniny obiciowych i wieloma jeszcze innymi indywidualnymi aspektami. Jednym słowem odstąpienie od umowy w terminie 14 dni nie zawsze obowiązuje. Szczegółowo między innymi jest to opisane tu: http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/wylaczenia-prawa-do-odstapienia/

Czy mogę zakupić za np. 2 lata dodatkowy element do mojego zestawu z tej samej kolekcji ?

Generalnie tak, wszystkie meble wytwarzane są indywidualnie i teoretycznie nie powinno być z tym problemu choć mogą zdażyć się wyjątki lub dany mebel może więcej kosztować niż jego poprzednia standardowa cena np. 2 lata temu.

Należy brać także pod uwagę że kolorystyka mebla z czasem w miejscu nasłonecznionym lub nawet bez tego powodu może ulegać zmianie. Dobranie lakieru po kilku latach też może nie być doskonałe. Mając bezpośredni kontakt z producentami na pewno postaramy się pomóc.

Mam pytanie nie ujęte powyżej, gdzie wysłać mejla ?

Czekeamy na wszelkie zapytania i zapraszamy do przesyłania na adres meble@artitalia.pl




 

loading